Is je verfblik met een deuk of beschadiging bezorgd? Dat is vervelend, en we zoeken graag samen een passende oplossing. In de meeste gevallen is de verf zelf nog prima te gebruiken. Lees hieronder wat je kunt doen.
Inhoudsopgave
1. Hoe schade kan ontstaan
Verfblikken worden rechtstreeks in de originele verpakking van de fabrikant verzonden. Deze verfblikken staan bij ons gepresenteerd in de showrooms. Wij mengen de verf vervolgens op de bestelde kleur. We versturen nooit een verfblik dat hier al schade heeft opgelopen.
Tijdens het transport kan er een deuk ontstaan in het blik, bijvoorbeeld door een schok of druk. Hierdoor kan:
-
De deksel moeilijk sluiten.
-
Het blik er minder netjes uitzien.
In de meeste gevallen is de verf nog volledig bruikbaar. Alleen als er echt verf is verloren gegaan, vervangen we het product.
2. Wat je moet aanleveren
Om je klacht goed te kunnen beoordelen, vragen we je om:
-
Een duidelijke foto of kort filmpje van het beschadigde blik
Laat vooral de schade aan het blik of de deksel goed zien. -
Een korte omschrijving van de schade
Bijvoorbeeld: 'deuk aan zijkant' of 'deksel sluit niet goed'.
Stuur deze informatie per e-mail naar onze klantenservice. Vermeld hierbij ook eventueel je ordernummer (meestal vinden die ook wel via je e-mail).
3. Wat wij doen met jouw melding
Na ontvangst van je melding bekijken we hoe ernstig de schade is. Vervolgens:
-
Bieden we in de meeste gevallen een gedeeltelijke terugbetaling aan, omdat de verf nog bruikbaar is.
-
Als er veel verf is verloren gegaan, sturen we kosteloos een nieuw blik op. Meestal ontvangen we het defecte verfblik wel graag retour (ook kosteloos).
We nemen altijd binnen 1 werkdag contact met je op met een passende oplossing.
Veelgestelde vragen
Kan ik de verf nog gebruiken als het blik een deuk heeft?
Ja, in de meeste gevallen is de verf nog prima bruikbaar. Controleer of het deksel goed afsluit en de inhoud intact is.
Wat als de verf hevig is gaan lekken?
Stuur een foto of video. In dit soort gevallen vervangen we het product meestal volledig.
Is een foto of video echt nodig?
Probeer altijd een foto of video aan te leveren. Zonder visueel bewijs kunnen we de klacht helaas niet verwerken.
Gerelateerde artikelen
- Schade aan je Karlsson klok melden
- Schade aan je gordijnrail melden
- Schade aan je laminaat melden
- Schade aan je kokosmat melden
Tags
-
verfblik beschadigd
-
deuk in blik
-
verf kapot
-
schade melden
Publicatiedatum
Juni 2025
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.