Is jouw Karlsson klok beschadigd bezorgd? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We helpen je graag met een passende oplossing. In dit artikel lees je precies wat je moet doen om schade te melden.
Inhoudsopgave
-
Wat je kunt kiezen: vervanging of terugbetaling
1. Wat je moet aanleveren
Karlsson klokken worden geleverd in originele verpakking van de fabrikant. Wij openen deze dozen niet. Hoewel ze goed verpakt zijn, kunnen onderdelen zoals wijzers, glas of ophangbeugels fragiel zijn. Beschadiging kan ontstaan door schokken of druk tijdens het transport.
Om je klacht goed te kunnen beoordelen, hebben we de volgende informatie van je nodig:
-
Een duidelijke foto of kort filmpje van de schade
Zo kunnen wij beoordelen wat er mis is gegaan en hoe we dit het beste kunnen oplossen. -
Een korte omschrijving van de klacht
Bijvoorbeeld: 'klok wijzer gebroken' of 'glas van de klok gebarsten'.
Stuur deze informatie per e-mail naar onze klantenservice. Vermeld hierbij ook eventueel je ordernummer (meestal vinden die ook wel via je e-mail).
2. Wat je kunt kiezen: vervanging of terugbetaling
Nadat we je melding hebben ontvangen, kun je kiezen uit:
-
Een vervangende klok
Wij sturen gratis een nieuw exemplaar naar je op. -
Je geld terug
Liever geen vervanging? Dan maken we het aankoopbedrag terug over.
Laat in je e-mail weten wat jouw voorkeur heeft.
3. Wat wij vervolgens doen
Zodra we jouw mail met foto of video ontvangen:
-
Beoordelen wij de schade.
-
Nemen we binnen 1 werkdag contact met je op.
-
Regelen we direct de vervanging of terugbetaling.
Veelgestelde vragen
Is een foto of video echt nodig?
Probeer altijd een foto of video aan te leveren. Zonder visueel bewijs kunnen we de klacht helaas niet verwerken.
Hoe snel krijg ik reactie?
Binnen 1 werkdag ontvang je van ons een reactie.
Moet ik de klok terugsturen?
In de meeste gevallen niet. Wij laten je dit weten zodra we je melding hebben beoordeeld.
Gerelateerde artikelen
- Schade aan je gordijnrail melden
- Schade aan je laminaat melden
- Schade aan je verfblik melden
- Schade aan je kokosmat melden
Tags
-
Karlsson
-
beschadigd product
-
klok kapot
-
schade melden
- schade klok
-
retourneren
Publicatiedatum
Juni 2025
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.