Bij het bestellen van gordijnrails ontvang je direct na de bestelling een orderbevestiging. Zodra de gordijnrails zijn overgedragen aan onze transporteur, stellen we je hiervan op de hoogte via e-mail. Dit gebeurt één werkdag voor de levering. Hoewel we geen track & trace-gegevens kunnen verstrekken voor gordijnrailzendingen, bieden we wel een geschat bezorgtijdvak aan. Hieronder vind je belangrijke informatie over het verkrijgen van het geschatte bezorgtijdvak en antwoorden op veelgestelde vragen.
Wanneer ontvang ik informatie over de bezorgtijd?
Op de leveringsdag ontvang je vóór 10:00 uur 's ochtends een e-mail met het geschatte tijdvak waarin de bezorging van de gordijnrails naar verwachting zal plaatsvinden.
Kan de bezorging buiten het geschatte tijdvak plaatsvinden?
Ja, het geschatte tijdvak kan verschuiven of de bezorging kan buiten dit tijdvak plaatsvinden, afhankelijk van onvoorziene omstandigheden of logistieke wijzigingen. Controleer regelmatig je e-mail voor eventuele updates.
Kan ik eerder een geschatte bezorgtijd ontvangen?
Nee, helaas is het niet mogelijk om eerder een geschatte bezorgtijd te ontvangen. De bezorgroute wordt pas de nacht voor de levering gepland, waardoor we niet van tevoren kunnen aangeven hoelaat de bezorger langskomt. Zodra de route is gepland, ontvang je per e-mail het geschatte tijdvak.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.