Bij het bestellen van laminaat ontvang je direct na de bestelling een orderbevestiging. Zodra het laminaat bij ons is afgehaald door de transporteur brengen we u hiervan op de hoogte per e-mail. Dit gebeurt één werkdag voor levering. Hoewel we geen track & trace-gegevens kunnen verstrekken voor laminaatzendingen sturen wij wel een geschatte bezorgtijdvak. Hieronder vind je belangrijke informatie over het verkrijgen van het geschatte bezorgtijdvak en antwoorden op veelgestelde vragen.
Wanneer krijg ik informatie over de bezorgtijd?
Je ontvangt op de leveringsdag vóór 10:00 uur 's ochtends een e-mail met het geschatte tijdvak waarin je laminaat naar verwachting wordt bezorgd.
Kan de bezorging buiten het geschatte tijdvak plaatsvinden?
Ja, het geschatte tijdvak kan verschuiven of de bezorging kan buiten dit tijdvak plaatsvinden, afhankelijk van onvoorziene omstandigheden of logistieke wijzigingen. Controleer regelmatig je e-mail voor eventuele updates.
Kan ik eerder een geschatte bezorgtijd ontvangen?
Nee, helaas is het niet mogelijk om eerder een geschatte bezorgtijd te ontvangen. De bezorgroute wordt pas de nacht voor de levering gepland, waardoor we niet van tevoren kunnen aangeven hoe laat de bezorger langskomt. Zodra de route is gepland, ontvang je per e-mail het geschatte tijdvak.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.